Brocantehuis Veendam

Hallo, wij zijn Ans en Jaap en hebben van onze hobby ons werk gemaakt.Wij verkopen brocante en zijn met grote regelmaat in het buitenland te vinden. Het leuke aan het geheel is de passie te delen met anderen die hier ook van houden, vandaar deze blog. Kom gerust kijken waar we naar toe gaan en welke mooie artikelen we weer mee terugnemen, die dan bij ons in de (web)winkel te koop zullen zijn. Geniet ook van andere items die ons bezig houden en we graag willen delen, veel lees- en kijkplezier

woensdag 17 november 2010

Sportmassage

Gisteren mijn oude beroep weer een keer uitgeoefend. Onze vriend Bas was door zijn rug gegaan en wou erg graag weer aan het werk. Al pratende heb ik hem voorgesteld om hem een keer te gaan masseren.Voordat wij naar het noorden verhuisden heb ik een eigen massagepraktijk gehad in een gezondheidscentrum en heb daar 5 jaar lang met veel plezier mensen kunnen helpen. Nadat wij naar het noorden zijn verhuisd en besloten hadden om ons te concentreren op brocante ben ik met het masseren gestopt. Gisteren was het dan zover om weer een keer te gaan masseren. Ik heb het rustig aan gedaan om er zelf ook weer aan te wennen. Je merkt toch dat als je vaker op een dag masseert dat dan dan makkelijker is dan als je het een tijd niet hebt gedaan. Bas moest natuurlijk de massage ook overleven en het is beter om dan deze week ,aan het eind, of het begin van volgende week weer een keer langs te gaan. Ik heb de arme jongen nog niet gesproken maar hij zal vandaag en morgen wel minder blij met me zijn. Als het goed is knapt hij er vanaf morgen weer van op. Bas als je dit leest sterkte aankomende dagen en we spreken snel weer wat af.

1 opmerking:

  1. Volgens mij ben je het nog niet verleerd hoor! Ik hoor de 'patiƫnt' niet klagen ;-). San

    BeantwoordenVerwijderen