Brocantehuis Veendam

Hallo, wij zijn Ans en Jaap en hebben van onze hobby ons werk gemaakt.Wij verkopen brocante en zijn met grote regelmaat in het buitenland te vinden. Het leuke aan het geheel is de passie te delen met anderen die hier ook van houden, vandaar deze blog. Kom gerust kijken waar we naar toe gaan en welke mooie artikelen we weer mee terugnemen, die dan bij ons in de (web)winkel te koop zullen zijn. Geniet ook van andere items die ons bezig houden en we graag willen delen, veel lees- en kijkplezier

zondag 17 april 2011

de kers op de taart

Met een brede glimlach zit ik achter het stuur, op weg naar huis. Manlief zit voldaan naast me en heeft,zo te zien zijn eigen gedachte. Er heerst een stilte die geen stilte is en er is geluid wat ook niet echt aanwezig is. Moe en zeer voldaan rijden we zo naar ons thuis in het Noorden. De zon gaat langzaam een beetje zakken en aan onze kant is het tamelijk rustig op de weg. We kunnen heerlijk doorrijden zonder veel oponthoud. ieder met zijn eigen gedachte en even in zijn eigen wereldje. De dag passeert weer en lieve mensen waar we gesprekken mee hebben gehad. het begon even wat minder maar dat hadden we snel opgelost en vanaf 9.00 uur vanochtend was het gezellig, prettig ,leuk.. Ik kan wel doorgaan maar de gedachten schieten alle kanten op. De cd speler laat het geluid van Boudewijn de Groot horen, Verdronken Vlinder
Ik wil nu als vlinder vliegen

op de bloemenbladeren wiegen

maar zo hoog kan ik niet komen

dus ik vlieg maar in mijn dromen

altijd ben ik voor het leven op de vlucht

als een vlinder die toch vliegen kan

tot in de blauwe lucht


Ellen en Pleun, altijd heerlijk om jullie te zien en bij te kletsen.

Mariska, bedankt voor je bezoek en het prettige gesprek van vandaag, Kaatjes wonen, we hopen je nog veel tegen te komen. Aan onze deense vrienden , tak for jeres venlighed, aan iedereen waar ik de naam niet van kan onthouden,sorry maar echt een gebrek bij mij, en die we vandaag hebben gesproken, bedankt voor het lachen en de gesprekken die we hebben gehad. we hopen jullie allemaal nog veel vaker te ontmoeten. Aan Sandra, bedankt voor je sms. Hoop dat jij je nu voelt zoals ik me voel, ik gun je nog beter!


Om te leven dacht ik

je zou een vlinder moeten zijn

om te vliegen heel ver weg

van alle leven alle pijn


maar ik heb niet langer hinder

van jaloersheid op een vlinder

als zelfs vlinders moeten sterven

laat ik niet mijn vreugd bederven

ik kan zonder vliegen leven

wat zou ik nog langer geven

om een vlinder die verdronken is in mei


om te leven hoef ik echt

geen vlinder meer te zijn



ik zit weer in die bus en uit gedachte zie ik de motorrijders vanuit Assen aan de andere kant rijden. Vanaf Utrecht naar Assen de gehele weg lang Na zo'n dag, voor een motorrijder (voor mij dus wat misschien nog niet iedereen wist) is dit een heerlijke afsluiting van een nog betere dag. Voor mij kan hij niet meer stuk. Dit is mijn kers op de taart van een bijzonder mooie dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten