Brocantehuis Veendam

Hallo, wij zijn Ans en Jaap en hebben van onze hobby ons werk gemaakt.Wij verkopen brocante en zijn met grote regelmaat in het buitenland te vinden. Het leuke aan het geheel is de passie te delen met anderen die hier ook van houden, vandaar deze blog. Kom gerust kijken waar we naar toe gaan en welke mooie artikelen we weer mee terugnemen, die dan bij ons in de (web)winkel te koop zullen zijn. Geniet ook van andere items die ons bezig houden en we graag willen delen, veel lees- en kijkplezier

vrijdag 21 januari 2011

griep en nieuwe aanvoer

Ik weet het en beken ook gelijk schuld. Deze week vol enthousiasme gezegd dat ik dagelijks aanvoer op onze site zou zetten maar alles is een beetje anders verlopen dan gedacht. Ongelofelijk hoe druk we het hebben gehad met klanten de afgelopen 3 dagen. Mensen die benieuwd waren naar de nieuwe artikelen en die benieuwd waren naar onze reis. Als het dan 5 uur is en je thuis komt voel je dat de griep mijn lichaam nog niet heeft verlaten. ´s Ochtends mijn warme bedje niet uit te komen en ´s avonds blij dat je onder een dekentje ,na een warme douche, weer op de bank kan klimmen. Bah wat baal ik van zo´n griep. Doof aan beide kanten, een drupneus en kriebel in mijn keel die overgaat tot geblaf van een hond. Het enige waar mijn hoofd aan denkt is dat warme bedje en het heerlijke dekbed. Ik beloof ,voor mezelf en jullie natuurlijk, beterschap en probeer dit weekend de draad weer op te pakken. Eerst een zaterdag in bed...... Heerlijk als ik eraan denk, en dan wellicht, toch nieuwe artikelen op de site. Gelukkig kan je de griep niet doorgeven per computer.....................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten